Często pytacie nas co powinno zawierać dobre szkolenie z zakresu sprzedaży towarów i usług w nowoczesnym klubie fitness, w jaki sposób je prowadzimy, jakie konkretnie umiejętności uzyskują uczestnicy.

Poniżej znajdziecie wyczerpujący opis tego co wg nas jako praktyków od 18 lat prowadzących własne kluby, tego typu szkolenie powinno zawierać. Jeśli masz dodatkowe pytania, pisz do mnie : s.goszcz@espresso-fitness.com

  1. Budując strefy przychodów – skuteczna sprzedaż w klubie fitness.                    
  2. Szkolenie dla pracowników klubu fitness pracowników recepcji i obsługi klienta, działu sprzedaży, instruktorów zajęć grupowych, instruktorów siłowni, trenerów personalnych.
  3. Zasady, praktyczne metody i techniki sprzedaży usług i produktów w klubie fitness. Efektywny przewodnik po sprzedaży we wszystkich strefach przychodów w nowoczesnym klubie fitness : karnety, programy, umowy, barek, odzież, akcesoria, treningi personalne i semipersonalne, porady dietetyczne.

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają odpowiedź na następujące pytania, uzyskają wiedzę oraz nabędą praktyczne umiejętności w zakresie min :

– czym jest sprzedaż;

– dlaczego kupujemy;

– co motywuje ludzi do zakupów;

– co decyduje o sukcesie w pracy handlowca;

– co kieruje klientem podczas podejmowania decyzji zakupowych i jak wykorzystać to w rozmowie handlowej;

– w jaki sposób prezentować cenę;

– jaką bronią walczy klient;

– dlaczego klienci mają kupować właśnie od nas;

– w jaki sposób kształtuje się dynamika procesu zakupowego i co z tego wynika dla handlowca;

– czym jest aktywna sprzedaż i w jaki sposób skutecznie prowadzić ją na terenie klubu;

– w jaki sposób wykorzystać maksymalnie potencjał każdej strefy przychodów w klubie;

– w jaki sposób powinien być przeprowadzony efektywny proces sprzedaży;

– jak sprawić by działania sprzedażowe były skuteczne;

– poznają rodzaje klientów; analiza profilów klienta, typy zachowań klientów oraz zasady prezentacji produktów w zależności od typu klienta;

– poznają skuteczne sposoby prezentacji produktów;

– poznają skuteczne sposoby prezentacji oferty klubu;

– poznają skuteczne sposoby oprowadzania po klubie ułatwiające skuteczną sprzedaż;

– poznają zasady, metody i techniki sprzedaży karnetów, programów, umów;

– poznają zasady, metody i techniki sprzedaży artykułów spożywczych;

– poznają zasady, metody i techniki sprzedaży odzieży i akcesoriów;

– poznają zasady, metody i techniki sprzedaży treningów personalnych i semipersonalnych;

– poznają profesjonalne techniki sprzedaży;

– poznają proces sprzedaży oraz w jaki sposób przebiega prawidłowy proces sprzedaży;

– czym jest i jak powinno wyglądać otwarcie rozmowy handlowej;

– czym jest i jak powinno wyglądać wzbudzanie potrzeb klienta;

– poznają zasady efektywnej komunikacji;

– poznają zasady i techniki telefonicznej rozmowy sprzedażowej;

– poznają sposoby skutecznej prezentacji rozwiązań;

– dowiedzą się co tak naprawdę kupują klienci klubu fitness;

– nauczą się pokonywać zastrzeżenia klientów,

– poznają metody radzenia sobie z krytyką i zastrzeżeniami klientów;

– nabędą umiejętność zamykania rozmowy handlowej;

– poznają taktyki domykania transakcji;

– poznają skuteczne narzędzia pozwalające zarządzać sprzedażą w klubie( controling, pomiary efektywności, planowanie, prognozowanie)

–  poznają skuteczne narzędzia pozwalające planować oraz analizować wartość sprzedaży w klubie;

Efekty szkolenia:

– wzrost przychodów klubu;

– podniesienie kwalifikacji sprzedażowych pracowników;

– większy profesjonalizm i efektywność w kontaktach z klientami;

– wypracowanie spójnych standardów pracy w zakresie sprzedaży;

– stworzenie efektywnego i spójnego systemu sprzedaży w klubie;

– wypracowanie praktycznych narzędzi sprzedażowych( min bank pytań, bank zastrzeżeń, bank odpowiedzi na zastrzeżenia)

– nabycie praktycznych i skutecznych umiejętności sprzedażowych;

– zmotywowanie pracowników poprzez inwestycję w ich rozwój i naukę praktycznych metod i technik pracy z klientem;

– wzrost pewności siebie oraz przełamanie oporu przed aktywnym prowadzeniem rozmów z klientami;

– rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia efektywnych rozmów handlowych telefonicznych i bezpośrednich;

– podniesienie konkurencyjności klubu na lokalnym rynku fitness;

– zwiększenie poziomu lojalności klientów;

– obniżenie poziomu odpływu klientów z  klubu;

Dzień szkoleniowy :

składa się z 5 modułów, każdy trwa 90 minut, (4 moduły szkoleniowe, 1 moduł indywidualne konsultacje z właścicielami/menedżerami klubu). Dzień szkoleniowy wraz z przerwami to 9 godzin. Zajęcia prowadzone są w formie workshopów, gdzie teoria z praktyką przeplata się w taki sposób, by w zasadzie następnego dnia można było rozpocząć wdrażanie i stosowanie konkretnych rozwiązań.

Termin :  do uzgodnienia.

Prowadzący :

Sebastian Goszcz, związany z branżą fitness od 1997 r., obecnie jako Dyrektor Zarządzający odpowiada za strategię i sprzedaż w sieci Fitness Klubów Rytm oraz Atmosfera Fitness&Welness  w Łodzi. Współzałożyciel oraz partner zarządzający firmy doradczo-szkoleniowej Espresso Fitness Business Solutions.

Studiował Zarządzanie i Marketing, uczestniczył w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach w kraju i za granicą min. największych imprezach edukacyjnych branży fitness Kongresach IFAA w Heidelbergu i Berlinie, Kongresach IHRSA w  San Diego (2010r.),San Francisco (2011r.), Los Angeles (2012), Las Vegas (2013), San Diego (2014). Absolwent dwóch rocznych programów rozwoju i edukacji menedżerów Executive Education – “Management” i Advanced Executive Education “Strategic Leadership Academy” ICAN Institute i Harvard Business School.

Stały współpracownik największych branżowych  magazynów Bodylife, Fitness Biznes oraz Trainer w których  publikuje artykuły z zakresu zarządzania fitness klubem, sprzedaży, obsługi, budowania relacji i lojalności klienta, przywództwa. Wykładowca podczas największych branżowych konferencji w kraju : Kongresie Trendy i Innowacje (Fit-Expo Poznań 2014)Fitness & Wellness Event (Fit-Expo Poznań 2012), Forum Fitness Bizness Warszawa 2014, Kongresach Bodylife w latach 2011-13. Prowadzący szkolenia „Menedżer Klubu Fitness” w ramach Life Fitness Academy oraz „Przekroczyć oczekiwania Skuteczne budowanie lojalności w oparciu o zasady i standardy pięciogwiazdkowej obsługi klienta oraz procedury świadczenia najwyższej jakości usług w nowoczesnym klubie fitness” w ramach Akademii Fitness Biznes. Członek kapituły konkursu Nagrody Fitness Marketingu podczas targów Fit Expo oraz Rady Programowej i Merytorycznej Kongresów Body Life.

Doradza, prowadzi konsultacje biznesowe oraz szkolenia dla właścicieli, menedżerów oraz pracowników klubów fitness z zakresu zarządzania klubem fitness, sprzedaży produktów i usług we wszystkich strefach, standardów obsługi, jakości i kreowania doświadczenia klienta, budowania relacji i lojalności klienta, przywództwa. Z jego wsparcia korzystały i korzystają min : Strefa Ruchu Zachodnia Kraków, ITI Fitness Club Warszawa, Centrum Rekreacji i  Sportu Oaza Poznań, Oto Fitness Aleksandrów Łódzki,  Magic Gym Białystok, Fitness Klub Szczecin, Fit by Step Kraków, Fitness Tribe Żyrardów, Synergia Fitness Krapkowice, 2 Be Active Fitness Swarzędz, GraFit Tarnów, sieć Zdrofit Warszawa, Fit Nation Nowy Sącz, Strefa Ruchu by Salsa Picante Pabianice, Centrum Młodości Augustów, Kinetik Chrzanów, City Studio Łódź, Kuźnia Centrum Atletyki Łódź, Slim & Health Radom, Sport Park Lublin, Blue Fitness Toruń, Gol Klub Rzeszów, Centrum Zdrowego Ciała Tomasza Majewskiego Warszawa, Grępielnia Bielsko Biała, Warsztat Formy Tychy, Remplus Poznań, Trener Indywidualny Warszawa, Centrum Formy Dąbrowa Górnicza, Hastalavista Wrocław, Body Perfect Września, Centrum Sportu Akademos Lublin, Fitness Forma Krzeszowice, Oxygen Family Fitness Club, Strefa Ruchu Tarnowskie Góry,  Platinium Fitness Zamość, Good Luck Health and Fitness Club, Saturn Fitness Warszawa/Kraków, I love fitness Warszawa, Gym El Toro Sosnowiec, Infiniti Fitness Club Kędzierzyn-Koźle, Fit Mixer Centrum Treningu Personalnego Kraków, Fit Up Limanowa.

Reklamy