Często pytacie nas co powinno zawierać dobre szkolenie z zakresu obsługi klienta, w jaki sposób je prowadzimy, jakie konkretnie umiejętności uzyskują uczestnicy.

Poniżej znajdziecie wyczerpujący opis tego co wg nas jako praktyków od 18 lat prowadzących własne kluby, tego typu szkolenie powinno zawierać. Jeśli masz dodatkowe pytania, pisz do mnie : s.goszcz@espresso-fitness.com

  1. Pięciogwiazdkowa obsługa klienta oraz najwyższa jakość usług w nowoczesnym klubie fitness.
  2. Skuteczne budowanie lojalności w oparciu o zasady kreowania doświadczeń klienta i standardy pięciogwiazdkowej obsługi klienta oraz procedury świadczenia najwyższej jakości usług w nowoczesnym klubie fitness.
  3. Szkolenie dla pracowników klubu fitness : pracowników recepcji i obsługi klienta, działu sprzedaży, instruktorów zajęć grupowych, instruktorów siłowni, trenerów personalnych.  Zasady, metody, techniki.

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają odpowiedź na następujące pytania, uzyskają wiedzę oraz nabędą praktyczne umiejętności w zakresie min :

– czym jest obsługa klienta w klubie fitness;
– co to znaczy znakomita obsługa klienta oraz w jaki sposób zapewnić ją klientom klubu;
– czym jest wysoka jakość usług oraz w jaki sposób zapewnić ją klientom klubu;
– według jakich kryteriów klient ocenia klub, jakość usług oraz poziom obsługi klienta i w jaki sposób wykorzystać tę wiedzę w codziennej pracy;
– dlaczego i z jakich powodów klienci przychodzą do klubu fitness oraz w jaki sposób wykorzystać tę wiedzę przy budowie systemu obsługi klienta i świadczenia usług na najwyższym poziomie;
– w jaki sposób rozwiązywać trudne sytuacje z klientami, w jaki sposób radzić sobie ze skargami i zażaleniami klientów, by przekuwać je w jeszcze trwalszą relację z klientem;
– dlaczego klienci odchodzą z klubu, co sprawia że ich tracimy oraz w jaki sposób, jakiego rodzaju działaniami można temu zapobiegać;
– ile naprawdę kosztuje pozyskanie i utrata klienta;
– czego naprawdę oczekuje klient klubu fitness i w jaki sposób mu to zapewnić;
– standardy postępowania i zachowania się wobec klienta;
– w jaki sposób, w oparciu o jakie działania zbudować trwałą relację z klientem;
– w jaki sposób zbudować w klubie fitness system znakomitej obsługi klienta;
– w jaki sposób zapewnić klientom klubu fitness najwyższą jakość usług;
– co tak naprawdę sprzedajemy w klubie fitness i w jaki sposób wpływa to na ocenę naszych usług przez klienta i poziom jego zadowolenia;
– kiedy klient klubu jest lojalny oraz w jaki sposób, jakimi działaniami osiągnąć lojalność klientów klubu;
– prawa obsługi klienta w klubie fitness oraz ich wdrażanie i stosowanie;

– dlaczego istotne jest by przekraczać oczekiwania klientów i w jaki sposób tego dokonać;
– czym są „momenty prawdy” w klubie fitness oraz w jaki sposób opracować je by zachwycić klienta;
– z jakich powodów klienci bywają „trudni” i w jaki sposób sobie z nimi radzić;
– w jaki sposób radzić sobie z problemami i błędami pojawiającymi się i popełnianymi w czasie wykonywania codziennych czynności, w czasie funkcjonowania klubu by nie wpływały one na wizerunek klubu i ocenę klienta;

– poznają standardy postępowania i zachowania się wobec klienta, opracujemy i wdrożymy procedury postępowania dla recepcji w klubie, instruktorów zajęć grupowych, instruktorów na siłowni, trenerów personalnych,

– w jaki sposób zapewnić znakomitą obsługę klienta od momentu przekroczenia progu klubu aż do momentu opuszczenia klubu, (prawidłowe powitanie, opieka, wsparcie, budowanie relacji, pożegnanie) na wszystkich stanowiskach pracy i we wszystkich strefach klubu;
– praktyka obsługi klienta na stanowisku recepcyjnym, w dziale sprzedaży, wśród instruktorów zajęć grupowych, instruktorów siłowni, trenerów personalnych – czynności, zachowania, sposoby postępowania;

Efekty szkolenia:

– podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług w klubie fitness;

– zwiększenie poziomu lojalności klientów;

– obniżenie poziomu odpływu klientów z  klubu;

– wyższy poziom zadowolenia klientów;

– wzrost przychodów klubu;

– większy profesjonalizm i efektywność w kontaktach z klientami;

– wypracowanie spójnych standardów pracy w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług;

– wypracowanie praktycznych narzędzi i procedur obsługi klienta;

– nabycie praktycznych i skutecznych umiejętności obsługi klienta oraz świadczenia usług;

– zmotywowanie pracowników poprzez inwestycję w ich rozwój i naukę praktycznych metod i technik pracy z klientem;

– wzrost pewności siebie oraz przełamanie oporu przed aktywnym działaniem w obsłudze klienta;

– rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia efektywnych działań wpływających na wzrost poziomu  zadowolenia oraz satysfakcji klientów;

– podniesienie konkurencyjności klubu na lokalnym rynku fitness;

Dzień szkoleniowy:

składa się z 5 modułów (!!!), każdy trwa 90 minut, (4 moduły szkoleniowe, 1 moduł indywidualne konsultacje z właścicielami/menedżerami klubu). Dzień szkoleniowy wraz z przerwami to 9 godzin(!!!). Zajęcia prowadzone są w formie workshopów, gdzie teoria z praktyką przeplata się w taki sposób, by w zasadzie następnego dnia można było rozpocząć wdrażanie i stosowanie konkretnych rozwiązań.

Termin:  do uzgodnienia.

Prowadzący:

Sebastian Goszcz, związany z branżą fitness od 1997 r., obecnie jako Dyrektor Zarządzający odpowiada za strategię i sprzedaż w sieci Fitness Klubów Rytm oraz Atmosfera Fitness&Welness  w Łodzi. Współzałożyciel oraz partner zarządzający firmy doradczo-szkoleniowej Espresso Fitness Business Solutions.

Studiował Zarządzanie i Marketing, uczestniczył w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach w kraju i za granicą min. największych imprezach edukacyjnych branży fitness Kongresach IFAA w Heidelbergu i Berlinie, Kongresach IHRSA w  San Diego (2010r.),San Francisco (2011r.), Los Angeles (2012), Las Vegas (2013), San Diego (2014). Absolwent dwóch rocznych programów rozwoju i edukacji menedżerów Executive Education – “Management” i Advanced Executive Education “Strategic Leadership Academy” ICAN Institute i Harvard Business School.

Stały współpracownik największych branżowych  magazynów Bodylife, Fitness Biznes oraz Trainer w których  publikuje artykuły z zakresu zarządzania fitness klubem, sprzedaży, obsługi, budowania relacji i lojalności klienta, przywództwa. Wykładowca podczas największych branżowych konferencji w kraju : Kongresie Trendy i Innowacje (Fit-Expo Poznań 2014)Fitness & Wellness Event (Fit-Expo Poznań 2012), Forum Fitness Bizness Warszawa 2014, Kongresach Bodylife w latach 2011-13. Prowadzący szkolenia „Menedżer Klubu Fitness” w ramach Life Fitness Academy oraz „Przekroczyć oczekiwania Skuteczne budowanie lojalności w oparciu o zasady i standardy pięciogwiazdkowej obsługi klienta oraz procedury świadczenia najwyższej jakości usług w nowoczesnym klubie fitness” w ramach Akademii Fitness Biznes. Członek kapituły konkursu Nagrody Fitness Marketingu podczas targów Fit Expo oraz Rady Programowej i Merytorycznej Kongresów Body Life.

Doradza, prowadzi konsultacje biznesowe oraz szkolenia dla właścicieli, menedżerów oraz pracowników klubów fitness z zakresu zarządzania klubem fitness, sprzedaży produktów i usług we wszystkich strefach, standardów obsługi, jakości i kreowania doświadczenia klienta, budowania relacji i lojalności klienta, przywództwa. Z jego wsparcia korzystały i korzystają min : Strefa Ruchu Zachodnia Kraków, ITI Fitness Club Warszawa, Centrum Rekreacji i  Sportu Oaza Poznań, Oto Fitness Aleksandrów Łódzki,  Magic Gym Białystok, Fitness Klub Szczecin, Fit by Step Kraków, Fitness Tribe Żyrardów, Synergia Fitness Krapkowice, 2 Be Active Fitness Swarzędz, GraFit Tarnów, sieć Zdrofit Warszawa, Fit Nation Nowy Sącz, Strefa Ruchu by Salsa Picante Pabianice, Centrum Młodości Augustów, Kinetik Chrzanów, City Studio Łódź, Kuźnia Centrum Atletyki Łódź, Slim & Health Radom, Sport Park Lublin, Blue Fitness Toruń, Gol Klub Rzeszów, Centrum Zdrowego Ciała Tomasza Majewskiego Warszawa, Grępielnia Bielsko Biała, Warsztat Formy Tychy, Remplus Poznań, Trener Indywidualny Warszawa, Centrum Formy Dąbrowa Górnicza, Hastalavista Wrocław, Body Perfect Września, Centrum Sportu Akademos Lublin, Fitness Forma Krzeszowice, Oxygen Family Fitness Club, Strefa Ruchu Tarnowskie Góry,  Platinium Fitness Zamość, Good Luck Health and Fitness Club, Saturn Fitness Warszawa/Kraków, I love fitness Warszawa, Gym El Toro Sosnowiec, Infiniti Fitness Club Kędzierzyn-Koźle, Fit Mixer Centrum Treningu Personalnego Kraków, Fit Up Limanowa.

Reklamy