Jesień w naszej branży obfituje w wiele ciekawych i atrakcyjnych wydarzeń. W wielu z nich mamy przyjemność uczestniczyć i prowadzić dla Was szkolenia czy wykłady. Oto krótki kalendarza naszych wyjazdów!

Fitness Management Maraton 27-28 września 2016 Poznań http://maraton.efitness.pl/program/

  • Wtorek 27.09.2016 Panel Dyskusyjny Segment Lowcost. Czym się charakteryzuje, jakie są jego mocne strony oraz jak długofalowo wpłynie na rynek? Moderatorem dyskusji min : Sebastian Goszcz
  • Wtorek 27.09.2016 Panel Dyskusyjny Segment Boutique/Kluby specjalistyczne. Dlaczego warto stworzyć, jaką politykę cenową i karnetową zastosować w klubie z tego segmentu? Moderatorem dyskusji min: Sebastian Goszcz

 

FIWE Experts 8-9 października Warszawa

http://fiwe.pl/fiwe-experts

  • Sobota 08.10.2016 11:50-13:05 Sebastian Goszcz „Instrukcja obsługi klienta klubu fitness.”
  • Niedziela 09.10.2016 11:50-13:05 Sebastian Goszcz „Siedem kluczowych kompetencji w zarządzaniu klubem fitness „

 

Kongres Body Life 19-20 listopada 2016 Warszawa Sobota 19.11.2016

http://kongresfitness.pl/

Sobota 19.11.2016

  • 9:15 Customer oriented? No. Customer obsessed!, Sebastian Goszcz Skuteczne sposoby budowania lojalności klientów klubu fitness na hiperkonkurencyjnym rynku.
  • 15:45 Debata. Trener personalny – zawód czy już biznes. Prowadzący:Sebastian Goszcz. Podczas debaty zostaną poruszone różne aspekty pracy trenera personalnego: aspekty prawne, personal branding, obsługa klienta, sprzedaż czy usługi dodatkowe.
  • 17:15 Silna marka pomaga sprzedawać, Sebastian Goszcz Marketing, personal branding i sprzedaż w pracy trenera personalnego

Niedziela 20.11.2016

  • 9:15 Sprzedaż to sport kontaktowy, Sebastian Goszcz. Sekrety sprzedaży produktów i usług w klubie fitness. Skuteczne strategie zwiększające przychody.
  • 10:15 Case study: Co robić, gdy nie mam pieniędzy na marketing i reklamę celem pozyskiwania nowych klientów, a moi konkurenci nimi dysponują?, Sebastian Goszcz. W jaki sposób prowadzić skuteczny marketing przy ograniczonym budżecie? Im miej pieniędzy, tym większa skuteczność, wydajność i efektywność, czy to możliwe?
  • 17:15 Marketing − wojna na percepcję a nie produkty czy usługi, Sebastian Goszcz. Praktyczne sposoby pozyskiwania klientów i budowania świadomości marki przy ograniczonym budżecie.

 

BootCamp dla menedżerów. 27-29.11.2016 Strategia i zarządzanie. Warszawa https://www.facebook.com/events/1697571580568921/

Reklamy