(…) to pokazuje w jaki sposób nadal sprzedaje się fitness w Polsce – ceną. Łatwiej sprzedać dając niższą cenę niż nauczyć się uzasadniać klientowi dlaczego ma płacić więcej.

Premium to bowiem przede wszystkim niedostępność, unikalność, bariera wejścia, budowana dzięki wysokiej cenie, zamkniętej społeczności, jakości świadczonych usług, jakości oferowanego produktu, odbiegającej od standardu i różniącej się diametralne w pewnych zakresach od średniej. Premium to pewna opowieść o marce którą tworzymy a następnie kiedy klient spotyka się z marką, potrafimy udowodnić. (…)

 

(…) Marka Premium działa na umysł klienta, na zmysły, jej wartość buduje się w głowie i sercu klienta, to najważniejsze w markach Premium.

Oczywiście że w Polsce są klienci którzy są w stanie docenić jakość wyjątkowość i zapłacić za nie. Gdyby tak nie było, zniknęłyby z naszych miast salony luksusowych marek samochodowych, odzieżowych, kosmetycznych, alkoholowych, biżuteryjnych, drogie restauracje. Te miejsca istnieją i mają się świetnie. (…)

 

Cały artykuł jest dostępny w magazynie Fitness Biznes (5/2016) – TUTAJ

Reklamy