Wiadomo od dawna iż dzieci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe podejmowane przez dorosłych. Wystarczy przyjrzeć się rodzicom z dziećmi w centrach handlowych czy marketach.

Twórcy reklam wiedzą o tym dobrze. Ich reklamy często są kierowane do dzieci, mimo że pieniądze na zakup dóbr pochodzą z portfeli rodziców. W naszej branży nie od dziś wiadomo że rodzice chętnie zapłacą za to co podoba się ich dzieciom, co im sprawia radość, ale jednocześnie to coś powinno oddziaływać na umysł dorosłych w inny sposób. Powinno mieć wartość i korzystny wpływ na rozwój dziecka, zwiększać jego szanse w środowisku szkolnym, Wtedy rodzice przed samymi sobą uzasadnią konieczność takiego zakupu. Jesli więc jesteśmy w stanie stworzyć dla dzieci ofertę zajęć które będą dla uczestników czymś radosnym, ciekawym, społecznym a jednocześnie będą dawały rodzicom poczucie że to dobre dla ich dziecka, będziemy mieli klientów z tej grupy w naszym klubie.

Cały artykuł dostępny w Magazynie Fitness Biznes 6/2016 – TUTAJ

Reklamy