Wiem, że wielu z Was nie mogło dotrzeć na Kongres FIWE EXPERTS mam dla Was niespodziankę. Teraz możesz posłuchać mojego wystąpienia „Klient na zawsze?”. Opowiadam o standardach i procedurach budujących lojalność klienta nowoczesnego klubu fitness.

(Michał, dziękuję za udostępnienie nagrania 😉 )

Do posłuchania poniżej

Ponadto, słuchając możesz oglądać slajdy z prezentacji znajdziesz je TUTAJ

Liczę że czujesz się tak jakbyś był tam ze mną.

Wiem że to godzinne nagranie nie wyczerpuje tego obszernego tematu. Jeśli chcesz poznać wszystkie tajniki budowania lojalności klientów klubu fitness, a być może posiąść także inne kompetencje niezbędne w zarządzaniu klubem fitness, zapraszam Cię do udziału w naszych szkoleniach w ramach Programu Excellence For Fitness Industry.

Jeszcze w październiku przeprowadzimy min szkolenia:

Przekroczyć oczekiwania. Pięciogwiazdkowa obsługa, kreowanie pożądanych doświadczeń i budowanie lojalności klientów.

czy

Spraw by ludziom chciało się chcieć. HR, zatrudnianie, motywowanie, wynagradzanie pracowników, budowanie zespołu.

Ode mnie masz 150 zł zniżki na dowolnie wybrane szkolenia w październiku, wystarczy przy rejestracji wpisać kod SG-1.

Szczegóły znajdziesz tutaj:

http://ekspertfitness.com/szkolenia/biznes/program-effi

Chcesz przeprowadzić szkolenie ze sprzedaży czy obsługi klienta w swoim klubie dla całego zespołu? Chcesz uczestniczyć w naszych otwartych szkoleniach w ramach EFFI? Teraz możesz skorzystać ze 100% refundacji szkolenia. Zainteresowany? Napisz do mnie: s.goszcz@espresso-fitness.com lub zadzwoń 507187507

Miłego słuchania i lektury. Dziękuję że mnie odwiedzasz.

Reklamy