Szkolenie dostarcza praktycznej wiedzy, pozwala poznać zasady i skuteczne rozwiązania, oraz rozwijać kompetencje w kluczowych dla klubu fitness obszarach: sprzedaż produktów i usług, zarządzanie sprzedażą, obsługa i budowanie lojalności klienta, skuteczny marketing, budowanie silnej marki na lokalnym rynku oraz pozyskiwanie nowych klientów, zatrudnianie, wynagradzanie i motywowanie pracowników, zarządzanie operacyjne i controling, zarządzanie ludźmi i zespołem.
Otrzymasz pełne know – how wiodących na rynku klubów, poznasz strategie biznesowe, tajniki sprzedaży, marketingu, controllingu, efektywnego zarządzania zespołem oraz techniki skutecznego przywództwa.
W trakcie zajęć uczestnicy pracują metodą warsztatową nad problemami, jakie muszą pokonywać w swojej codziennej pracy. Wykorzystują do tego najnowsze narzędzia. Wychodzą z zajęć z gotowymi rozwiązaniami, które zastosowane w klubie, przynoszą konkretne wyniki biznesowe. Zbobyta wiedza może być natychmiast zastosowana w praktyce, nauka następuje przez praktyczne rozwiązywanie konkretnych problemów klubów uczestników, dając możliwość uzyskania bezpośrednich, konkretnych porad od prowadzącego.
Efekty szkolenia:
– podniesienie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia usług
w klubie fitness;
– zwiększenie poziomu lojalności klientów;
– obniżenie poziomu odpływu klientów z klubu;
– wyższy poziom zadowolenia klientów;
– wzrost przychodów klubu;
– większy profesjonalizm i efektywność w kontaktach z klientami;
– wypracowanie spójnych standardów pracy w zakresie obsługi klienta oraz świadczenia
usług;
– wypracowanie praktycznych narzędzi i procedur obsługi klienta;
– nabycie praktycznych i skutecznych umiejętności obsługi klienta oraz świadczenia usług;
– zmotywowanie pracowników poprzez inwestycję w ich rozwój i naukę praktycznych
metod i technik pracy z klientem;
– wzrost pewności siebie oraz przełamanie oporu przed aktywnym działaniem w obsłudze
klienta;
– rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia efektywnych działań wpływających
na wzrost poziomu zadowolenia oraz satysfakcji klientów;
– podniesienie konkurencyjności klubu na lokalnym rynku fitness;
– poznają taktyki domykania transakcji;
– poznają skuteczne narzędzia pozwalające zarządzać sprzedażą w klubie( controling, pomiary efektywności, planowanie, prognozowanie)
– poznają skuteczne narzędzia pozwalające planować oraz analizować wartość sprzedaży
w klubie;
– wzrost przychodów klubu;
– podniesienie kwalifikacji sprzedażowych pracowników;
– większy profesjonalizm i efektywność w kontaktach z klientami;
– wypracowanie spójnych standardów pracy w zakresie sprzedaży;
– stworzenie efektywnego i spójnego systemu sprzedaży w klubie;
– wypracowanie praktycznych narzędzi sprzedażowych( min bank pytań, bank zastrzeżeń,
bank odpowiedzi na zastrzeżenia)
– nabycie praktycznych i skutecznych umiejętności sprzedażowych;
– zmotywowanie pracowników poprzez inwestycję w ich rozwój i naukę praktycznych
metod i technik pracy
z klientem;
– wzrost pewności siebie oraz przełamanie oporu przed aktywnym prowadzeniem rozmów
z klientami;
– rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia efektywnych rozmów handlowych
telefonicznych i bezpośrednich;
– podniesienie konkurencyjności klubu na lokalnym rynku fitness;
– zwiększenie poziomu lojalności klientów;
– obniżenie poziomu odpływu klientów z klubu;
Godzinowy plan dnia wygląda następująco:
Dzień 1 Skuteczna sprzedaż produktów i usług w nowoczesnym klubie fitness.
10.00-11.30 Sesja 1 Zasady, praktyczne metody i techniki skutecznej sprzedaży usług i produktów w klubie fitness: karnety, programy, umowy, barek, odzież, akcesoria, treningi personalne i semipersonalne, porady dietetyczne.
11.30-12.00 Przerwa kawowa + SESJA Q&A Konsultacje. Pytania i odpowiedzi.
12.00-13.30 Sesja 2 Analiza osobista i analiza potrzeb. Rozmowa sprzedażowa.
13.30-14.30 Przerwa lunchowa + SESJA Q&A Konsultacje. Pytania i odpowiedzi.
14.30-16.00 Sesja 3 Radzenie sobie z obiekcjami klienta.
16.00-16.30 Przerwa kawowa + SESJA Q&A Konsultacje. Pytania i odpowiedzi.
16.30-18.00 Sesja 4 Zarządzanie sprzedażą. Prognozy i plany sprzedażowe. Systemy motywacyjne.
Dzień 2 Marketing nowoczesnego klubu fitness. Skuteczne sposoby pozyskiwania nowych klientów.
10.00-11.30 Sesja 1 W jaki sposób prowadzić skuteczny marketing nowoczesnego klubu fitness?
11.30-12.00 Przerwa kawowa + SESJA Q&A Konsultacje. Pytania i odpowiedzi.
12.00-13.30 Sesja 2 Sposoby budowania silnej marki na lokalnym rynku. Budowanie przewag konkurencyjnych. Strategie walki konkurencyjnej.
13.30-14.30 Przerwa lunchowa + SESJA Q&A Konsultacje. Pytania i odpowiedzi.
14.30-16.00 Sesja 3 Metody skutecznego marketingu, reklamy i promocji klubu fitness.
16.00-16.30 Przerwa kawowa + SESJA Q&A Konsultacje. Pytania i odpowiedzi.
16.30-18.00 Sesja 4 Praktyczne narzędzia pozyskiwania klientów. Zasady tworzenia rocznego planu marketingowego dla klubu fitness.
Dzień 3 Pięciogwiazdkowa obsługa, kreowanie pożądanych doświadczeń i budowanie lojalności klientów.
10.00-11.30 Sesja 1 Skuteczne budowanie lojalności w oparciu o zasady kreowania doświadczeń klienta i standardy pięciogwiazdkowej obsługi klienta oraz procedury świadczenia najwyższej jakości usług w nowoczesnym klubie fitness.
11.30-12.00 Przerwa kawowa + SESJA Q&A Konsultacje. Pytania i odpowiedzi.
12.00-13.30 Sesja 2 Zasady kreowania doświadczeń klienta klubu fitness.
13.30-14.30 Przerwa lunchowa + SESJA Q&A Konsultacje. Pytania i odpowiedzi.
14.30-16.00 Sesja 3 Zasady budowania lojalności klienta klubu fitness.
16.00-16.30 Przerwa kawowa + SESJA Q&A Konsultacje. Pytania i odpowiedzi.
16.30-18.00 Sesja 4 Standardy i procedury postępowania i zachowania opracowane dla pracowników każdej strefy klubu: recepcja, instruktorzy zajęć grupowych, instruktorzy siłowni, trenerzy personalni.
Dzień 4 HR, zatrudnianie, motywowanie, wynagradzanie pracowników, budowanie zespołu.
10.00-11.30 Sesja 1 Metody zarządzania zaangażowaniem i motywacją, oraz podnoszeniem efektywności i rozwojem pracowników.
11.30-12.00 Przerwa kawowa + SESJA Q&A Konsultacje.Pytania i odpowiedzi.
12.00-13.30 Sesja 2 Rekrutacja. Wynagrodzenia. Systemy motywacyjne.
13.30-14.30 Przerwa lunchowa + SESJA Q&A Konsultacje.Pytania i odpowiedzi.
14.30-16.00 Sesja 3 Ocena pracowników i indywidualne rozmowy roczne. Nowoczesne przywództwo
16.00-16.30 Przerwa kawowa + SESJA Q&A Konsultacje. Pytania i odpowiedzi.
16.30-18.00 Sesja 4 Stworzenie i opracowanie polityki personalnej, zatrudniania, wynagradzania i motywowania zespołu.
Skomentuj