photo-1528666745475-5ddf9211be3d

Używasz nawigacji GPS by dotrzeć do celu szybko,
bezpiecznie, bez stresu, na czas?
By osiągnąć sukces w klubie fitness, też jej potrzebujesz.
Nasz klubowy GPS to:
– nasza Strategia i Model Biznesowy,
– nasza Mapa Doświadczeń Klienta (Customer Journey Map),
– nasze Klubowe Standardy i Procedury dla każdego członka zespołu.
Jak to działa?
W oparciu o odpowiedzi na kluczowe pytania
tworzymy Strategię i Model biznesowy naszego klubu.
Analizując szczegóły Modelu Biznesowego
tworzymy dokładną Mapę Doświadczeń Klienta
(Customer Journey Map).
Na nią zaś, nanosimy w odpowiednich miejscach
stworzone Standardy i Procedury
dla każdego członka naszego zespołu.

Poznajmy bliżej składowe naszego biznesowego, klubowego GPS.

Model biznesowy

opisuje przesłanki stojące za sposobem, w jaki organizacja tworzy wartość oraz zapewnia i czerpie zyski z tej wytworzonej wartości.

Model biznesowy.jpg1.jpg

Składa się z 9 elementów:
1. Segmenty klientów ( organizacja obsługuje jeden lub większą ilość segmentów klientów)
2. Propozycja wartości (Organizacja stara się rozwiązywać problemy klientów i zaspokajać ich potrzeby za pomocą propozycji wartości)
3. Kanały ( Propozycja wartości trafia do klientów za pośrednictwem kanałów komunikacji, dystrybucji, sprzedaży).
4. Relacje z klientami. (Z poszczególnymi segmentami klientów kształtuje się relacje.)

5. Strumienie przychodów. (Strumień przychodów stanowi efekt realizacji propozycji wartości)
6. Kluczowe zasoby. ( Kluczowe zasoby to aktywa niezbędne do formułowania i realizacji poprzednich elementów.)
7. Kluczowe działania. ( …poprzez wykonywanie pewnej liczby kluczowych działań.)
8. Kluczowi partnerzy. ( Niektóre działania zleca się firmom zewnętrznym, a niektóre zasoby pozyskuje się spoza przedsiębiorstwa).
9. Struktura kosztowa. (Poszczególne elementy modelu biznesowego wpływają na określoną strukturę kosztów.)

Mapa Podróży Klienta (Customer Journey Map)

to zbiór wszystkich etapów (kroków) klienta związanych z firmą, marką czy produktem.

Mapa podróży klienta.jpg

Pozwala zaplanować:

– gdzie znajdziemy klienta lub gdzie klient znajdzie nas i w jaki sposób,

– w jaki sposób skutecznie przeprowadzić go przez proces sprzedaży,

– jak efektywnie budować jego lojalność i wydłużać cykl życia w klubie,
W ramach Mapy możemy rozpatrywać konkretny etap podróży lub pokazać
całość doświadczeń klienta od pierwszego kontaktu, przez cały proces
angażowania się klienta, podejmowania decyzji dotyczącej zakupu, aż do
długotrwałego związku klienta z firmą, marką czy produktem.
Stworzenie mapy pomaga spojrzeć na firmę, markę czy pojedynczy produkt
z perspektywy klienta. Pozwala odkryć nie tylko w którym momencie klient
faktycznie podejmuje decyzję o zakupie, ale także kiedy ma styczność z
firmą czy marką przed zakupem i po nim. Każda taka sytuacja stanowi
pojedyncze doświadczenie klienta, które może mieć charakter zarówno
pozytywny, jak i negatywny.

Dzięki informacjom, w którym miejscu na mapie
znajduje się klient i jakie ma doświadczenia możemy na bieżąco pracować
nad wzmacnianiem pozytywnych doświadczeń klienta oraz w porę reagować,
a najlepiej eliminować te momenty, kiedy doświadczenie klienta mają
charakter negatywny, gdyż to właśnie doświadczenia decydują o przejściu
do kolejnego etapu.

 

Standardy i procedury dla każdego stanowiska w klubie.

Opracowane, spisane, zrozumiałe i regularnie trenowane standardy i procedury dla wszystkich pracowników w klubie fitness.

Procedury

Ich zadaniem jest ułatwić nam dotarcie do serc i umysłów naszych klientów i sprawić by wysoko oceniali nasz klub. Bez nich każdy nasz współpracownik porusza się jak we mgle, musi działać intuicyjnie, czasem uda mu się przeprowadzić klienta przez proces sprzedaży skutecznie, innym razem zupełnie nie, czasem rozwiąże problem klienta czy obsłuży go wzorowo, innym razem poniżej oczekiwań…
W dobrym klubie fitness takie standardy są stworzone dla każdego stanowiska pracy, dla recepcjonistów, dla instruktorów zajęć grupowych, instruktorów siłowni, trenerów personalnych…
Jesteśmy jednym zespołem, gramy na różnych pozycjach ale naszym wspólnym celem jest regularne wywieranie wpływu na klienta by czuł się w naszym klubie i z nami wspaniale, by czuł się kimś dla nas ważnym, znanym i cenionym.
By zaspokoić jego fizyczne (satysfakcjonujący, dający radość i zadowolenie trening), emocjonalne (poczucie ważności i wartości) i społeczne (bardzo pozytywna relacja z nami i innymi klientami) potrzeby.
To trzeba zaplanować !

————————————————————————————————————————-

Chętnie Ci w tym pomożemy.

Szkolenia i doradztwo dla klubów fitness w 100% finansowane ze środków UE.

Mija rok od czasu gdy kluby fitness i studia treningu personalnego zaczęły korzystać z dofinansowań unijnych na szkolenia, programy naprawcze, projekty doradcze mające na celu poprawę efektywności biznesowej.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy przeprowadziliśmy kilkadziesiąt projektów tego typu. W ich ramach ponad 40 klubów fitness, klubów butikowych,  boxów crossfit i studio treningu personalnego skorzystało ze szkoleń i wsparcia BEZPŁATNIE.

Chcesz także skorzystać z naszych szkoleń ? Zobacz co w nich znajdziesz:

Szkolenie dofinansowane:

Kluby nie ponoszą z tego tytułu żadnych kosztów, a formalności jest niewiele, mniej więcej na 1 godzinę pracy!!!
Wszystkim bowiem zajmuje się firma z którą współpracujemy, która od wielu lat pozyskuje fundusze na szkolenia i doradztwo dla firm działających w branży usługowej.

Pamiętaj proszę, że zawsze dopasowujemy zakresy szkolenia do potrzeb i oczekiwań klubu.
W przypadku Programów naprawczych, oraz Programów poprawy efektywności biznesowej, zawsze rozwiązujemy indywidualne problemy klubu i szukamy wyjątkowych szans w jego środowisku konkurencyjnym.

Tutaj przeczytasz o prowadzącym szkolenia: https://espressofitness.wordpress.com/informacje/
Jeśli chcesz skorzystać ze szkoleń dofinansowanych, albo poznać więcej szczegółów napisz do mnie:
s.goszcz@espresso-fitness.com lub zadzwoń: Sebastian Goszcz + 48 693 666 661 lub +48 507 187 507

 

 

Reklamy