Kupując  kalendarz (www.kalendarzfitness.pl) do dnia 6 grudnia 2016  na tej stroniewpisując w miejsce kuponu rabatowego kod „espresso” otrzymasz GRATIS 2 ebooki:

  1. Zarządzanie klubem fitness. Zbiór 5 artykułów autorstwa Sebastiana Goszcz dotyczących zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu nowoczesnego klubu fitness.
  2. Personal Training Business. Zbiór 5 artykułów autorstwa Sebastiana Goszcz dotyczących zarządzania strefą treningów personalnych, sprzedaży treningów, marketingu i personal brandingu trenerów.

Dodatkowo przekażesz (dzięki naszemu pośrednictwu) datek o wartości 5 zł na Basket Brigade Polska. BBP jest częścią globalnej corocznej inicjatywy Basket Brigade, która dociera do ponad 4 mln ludzi na całym świecie w okresie Bożego Narodzenia. Od ponad 30 lat dostarcza rodzinom w potrzebie kosze z jedzeniem, środkami pierwszej potrzeby i przede wszystkim nadziei na lepsze jutro. http://basketbrigade.pl/


A kalendarz? Jaki jest?

Jak czytamy w opisie kalendarza: „Artykuły wybitnego specjalisty w dziedzinie zarządzania klubami fitness, Sebastiana Goszcza, ( to o mnie ;-))opublikowane na kartach kalendarza pogłębią Twoją wiedzę branżową i zainspirują do podejmowania nowych działań. Autor sentencji zamieszczonych przy tygodniowych planerach to z kolei wybitny inspirator branży z San Diego (USA), Todd Durkin. W towarzystwie tych dwóch osobistości każdy z 365 dni nowego roku zapisze się jako kolejny wielki krok na drodze do realizacji Twoich marzeń. Przejrzystość formy, nowoczesny design, wzbogacające treści, każda strona zaprojektowana tak, aby poprzez specjalnie wyznaczone miejsca do planowania zadań i określania priorytetów nadać porządek Twoim codziennym działaniom. To gotowe narzędzie do realizacji marzeń stworzone przez profesjonalistów dla profesjonalistów, którzy swoje plany chcą przekuwać w mierzalne efekty. ”

 

Wszyscy wiemy że przyszłości nie da się przewidzieć, ale przyszłość można zaplanować. Przypadkowe działania prowadzą do przypadkowych rezultatów.  Ty zaplanuj swoje a następnie, mierz osiągane efekty.

Zarządzać możesz jedynie tym co mierzysz.

Reklamy