
Z wystąpienia dowiesz się:
- jaką rolę spełniają podmioty branży fitness/training/dance,
- w jaki sposób „rozkochać” w swoich usługach nowego klienta,
- w jaki sposób sprawić by nieaktywni chcieli być aktywni,
- w jaki sposób skutecznie budować lojalność klientów,
- dlaczego podejście „krew, pot i łzy” szkodzi naszej branży,
- co powinniśmy komunikować społeczeństwu a co politykom, mediom, liderom opinii i dlaczego powinny być to różne komunikaty,
Zapraszam do obejrzenia wystąpienia: https://bit.ly/2TqRGvt
Czym jest Exercise is Medicine?
W 2007 r. Amerykański College Medycyny Sportowej (American College of Sports Medicine ACSM) przy współpracy z Amerykańskim Stowarzyszeniem Medycznym (American Medical Association AMA) podjęły na rzecz zdrowia inicjatywę Exercise is Medicine® (EIM). Jej pierwotnym celem było włączenie udowodnionych naukowo korzyści płynących z aktywności fizycznej do standardów wdrażanych w systemie opieki zdrowotnej w USA. W ciągu dwóch lat od utworzenia EIM przedstawiciele międzynarodowych organizacji zdrowia publicznego, medycznego i naukowego zaapelowali do ACSM o rozszerzenie początkowego zakresu działalności poza Stany Zjednoczone i rozpoczęcie wielonarodowej współpracy. W związku z potrzebą, aby EIM stało się globalnym przedsięwzięciem, została powołana centrala EIM Global w Indianapolis, IN.
Obecnie istnieje 7 ośrodków regionalnych i 43 ośrodków narodowych na całym świecie.
Wizją EIM jest, żeby przedstawiciele systemu ochrony zdrowia:
- oceniali poziom aktywności fizycznej każdego pacjenta podczas każdej wizyty lekarskiej;
- ustalali, czy pacjent spełnia krajowe i europejskie wytyczne dotyczące poziomu aktywności fizycznej;
- zapewniali pacjentom poradnictwo wspierające dotychczasową aktywność i dążenie do spełniania ww. wytycznych oraz udzielali informacji dotyczących dalszej aktywności fizycznej lub wskazywali, gdzie można uzyskać taką poradę.
Skomentuj